AMBALAJ VE GIDA GÜVENLİĞİ İLİŞKİSİ - II
 
Ambalaj, her geçen gün yaşam standartlarının arttırılmasındaki önemli rolü gereği gelişerek tam bir endüstriyel sektör haline gelmiştir. Bu konudaki gelişmeler başta gıda sanayi olmak üzere birçok sektörü etkilemektedir.
Ambalaj sanayinin demirbaş hammaddesi olan plastik işlenerek çeşitli amaçlar için farklı özelliklerde üretilmiştir. Laboratuar ortamında yapılan birinci deneyde farklı özellikteki üç plastik ambalaj materyalinin yakma sureti ile belirlenmeleri amaçlanmıştır. Kendiliğinden sönme, alevlenme kolaylığı, alev rengi, yanma kokusu ve  fiziksel durum baz alınarak yapılan deneyde PE, PP ve PET maddeleri tanımlanmıştır. Yapılan ikinci deneyde ise 25oC’de %75’lik bağıl nemli ortama konmuş cips ambalajlarının su buharı geçirgenliği testi yapılmıştır. Ancak yapılan hatalar sonucunda  sağlıklı bir sonuç elde edilememiştir.
 

GENEL KATILIMA AÇIK EĞİTİMLERİMİZ


Haziran Ayı Eğitimlerimiz

ISO 9001:2000 Baş Tetkikçi Eğitimi
Tarih: 6-10 Haziran
Ücret: 550 $+KDV
Seminer Yeri: İzmir

Kalite Yönetim Sistemi (ISO 9001:2000)
Tarih: 8-9 Haziran
Ücret: 240 YTL+KDV
Seminer Yeri: İzmir

Kalite Yönetim Sistemi Dokümantasyonu (ISO 9001:2000)
Tarih: 13 Haziran
Ücret: 140 YTL+KDV
Seminer Yeri: İzmir

Kuruluş İçi Kalite Tetkikçi(ISO 19011)
Tarih: 19-20 Haziran
Ücret: 200 YTL+KDV
Seminer Yeri: İzmir

Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi(ISO 22000:2005)
Tarih: 22-23 Haziran
Ücret: 260 YTL+KDV
Seminer Yeri: İzmir

HACCP'den ISO 22000:2005'e Geçiş
Tarih: 26 Haziran
Ücret: 150 YTL+KDV
Seminer Yeri: İzmir

  Detaylı bilgi için tıklayın..

EĞİTİMLERDE ÖDEME
Eğitim katılım bedelinin ödenmesinde Finansbank Kredi Kartına 5 Taksit İmkanı
  Diğer kredi kartları ile tek seferde ( taksitsiz) ödeme yapılabilir.

EUROCONS 'TAN HABERLER

MAYIS AYINDA EUROCONS İLE ÇALIŞMAYA BAŞLAYAN FİRMALAR;

OMEGA TARIM LTD.ŞTİ.
Firmanın iştigal konusu: Salamura asma yaprağı, zeytin, közlenmiş biber, muhtelif turşu üretimi
ISO 9001:2000 ve  ISO 22000:2005 Sistem çalışmaları yapılıyor.


İNCE REKLAMCILIK VE MATBAACILIK SAN. TİC. LTD.ŞTİ.
Firmanın iştigal konusu: Görsel reklam uygulamaları ve basım hizmetleri
ISO 9001:2000
Sistem çalışmaları yürütülüyor.


KMS TEKNİK HIRDAVAT TİC. VE SAN. LTD.ŞTİ.
Firmanın iştigal konusu: Teknik hırdavat satış, bayilik hizmetleri
ISO 9001:2000 Sistem çalışmaları yürütülüyor.

   
 
MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİ
 
Bir ürün ya da hizmetten memnun kalınmadığı takdirde müşterinin vereceği tepki çeşitlilik göstermektedir. Verilen tepki müşterinin beklentilerine, karakteristik yapısına, zaman-para kıstasına göre değişmektedir. Ancak yapılan tüketici araştırmalarının büyük bir kısmı göstermektedir ki şikâyet konusunda tüketiciler pek hevesli değiller.
Birçok araştırma göstermiştir ki tüketiciler memnun olmadıkları ürünler hakkında şikâyetçi olmaktansa daha yıkıcı bir hamle yapmakta ve ya markayı terk etmekte ya memnuniyetsizliğini çevresindekilerle paylaşmakta ya da her ikisini birden yapmaktadır. Yalnızca çok küçük bir kısım şikâyetlerini doğrudan doğruya yönetime ulaştırmakta ya da bu zahmete katlanmaktadır. Dolayısıyla müşteri şikayetlerini çok iyi bir şekilde yönetmek veya şikayeti beklemeden geri bildirimleri almak uygun bir yöntem olacaktır. .
 

HACCP'den ISO 22000'e GEÇİŞ DANIŞMANLIK ve EĞİTİM HİZMETLERİ
 
ISO 22000:2005 Standardına Geçiş Aşamasında Kuruluşuna Artı Değer Kazandırıyoruz
 
 

GIDA İŞLETMELERİNDE DEZENFEKSİYON ve ETKİLERİ
 

Gıda işletmelerinde uygulanan dezenfeksiyonun amacı, mikroorganizma sayısının gıdayı bozabilecek veya tüketicinin sağlığını etkileyecek düzeyin altına indirilmesidir. Bu nedenle, bulaşık mikroorganizmaların ortamdan uzaklaştırılması, üremelerinin önlenmesi ve yeniden bulaşmalarının engellenmesi gerekmektedir. Uygulanan dezenfeksiyonun başarısı, ortamın temizlik derecesine, yüzey koşullarına, mevcut mikroorganizma türüne, ortam sıcaklığına, seçilen dezenfeksiyon tipine ve uygulama şekline bağlı olarak değişiklik arz eder.

Gıda işletmelerinde genel olarak üç tip dezenfeksiyon işleminden söz edilebilir. Yüksek ısı uygulamasıyla dezenfeksiyon; her materyal için uygun değildir. Mikroorganizmaların ısı ile tahribi nem, sıcaklık ve uygulama süresine bağlı olarak değişir. Nemli ısı ile dezenfeksiyon, kuru sıcak hava ile sterilizasyon, yakma ve alev ile sterilizasyon olmak üzere üç başlıkta toplanabilir.


ANKET SONUÇLARI -2007 MAYIS-

En etkili müşteri memnuniyetini anlama, algılama yöntemi veya metodu hangisidir?
       
Müşteri ziyaretleri ile geri bildirimin alınması 23 oy 20%

Müşteri anketleri ile geri bildirimin alınması 29 oy 25.2%

Satış oranları ve müşteri sayısında ki artışın izlenmesi ve analizi 18 oy 15.7%

Müşterinin ürün veya hizmetleri yeniden satın alma eğilimi ve tavsiye etme isteğinin izlenmesi, analizi 11 oy 9.6%

Müşteriden gelen şikayetlerin, kusur hata ve iade oranlarının izlenmesi, analizi 34 oy 29.6%

 
Toplam Oy: 115
 


Not: Eğer mail listemizden çıkmak istiyorsanız. Lütfen E-Mail yollayınız.
Telif Hakkı © 2003-2007 EUROCONS Eğitim Danış. ve Kal. Hiz. San.Tic. Ltd. Şti.