W.EDWARDS DEMİNG ve PUKO DÖNGÜSÜ
 
Üniversite eğitimini Wyoming ve Colorado üniversitelerinde tamamlayan W.Edwards Deming 1928 yılında Yale Üniversitesi'nde Matematiksel Fizik alanında doktorasını yaptı. Bir süre Tarım Bakanlığı ve ABD Nüfus Bürosu'nda çalıştı.
Uzun yıllar Toplam Kalite alanında çalışmalar yapan Deming, 1930'lı yıllarda Western Electric adlı şirkette Walter A. Shewhart'ın bölümünde çalıştı.
İstatistiğin kalite yönetiminde kullanılması konusunda ilk bilgileri Shewhart'dan aldı. 1950 yılında Japon Bilim Adamları ve Mühendisler (The Union of Japanese Scientists and Engineers) tarafından Japonya'ya davet edildi. Japonlara toplam kalite yönetimini öğreten kişi olarak anılan Deming. II. Dünya savaşından sonra Japon radyolarında günde 2 saatlik kalite konulu programların yayınlanmasının da fikir sahibidir. Japonya'da her yıl "Deming Ödülleri" adı altında kalite ödülleri verilmektedir. Deming 1960 yılında Japon imparatoru tarafından "Kutsal Hazine Düzeni" (Order of the Sacred Treasure) ile ödüllendirildi. 1987'de ABD Başkanı Ronald Reagan'dan Ulusal Teknoloji Ödülü'nü, 1988 yılında ise Ulusal Bilimler Akademisi'nden Üstün Bilim Adamı ödülünü aldı.
 

GENEL KATILIMA AÇIK EĞİTİMLERİMİZ


Nisan Ayı Eğitimlerimiz

Kalite Yönetim Sistemi (ISO 9001:2000)
Tarih: 13-14 Nisan
Ücret: 240 YTL+KDV
Seminer Yeri: İzmir

Kuruluş İçi Kalite Tetkikçi(ISO 19011)
Tarih: 19-20 Nisan
Ücret: 200 YTL+KDV
Seminer Yeri: İzmir

Toplam Kalite Yönetimi
Tarih: 24-25 Nisan
Ücret: 230 YTL+KDV
Seminer Yeri: İzmir

Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi(ISO 22000:2005)
Tarih: 27-28 Nisan
Ücret: 260 YTL+KDV
Seminer Yeri: İzmir

HACCP'den ISO 22000:2005'e Geçiş
Tarih: 26 Nisan
Ücret: 150 YTL+KDV
Seminer Yeri: İzmir

  Detaylı bilgi için tıklayın..

EĞİTİMLERDE ÖDEME
Eğitim katılım bedelinin ödenmesinde Finansbank Kredi Kartına 5 Taksit İmkanı
  Diğer kredi kartları ile tek seferde ( taksitsiz) ödeme yapılabilir.


ANKET SONUÇLARI -2007 MART-

Belgelendirme firmasını seçerken en çok dikkat edilen ve irdelenen husus nedir?
       
Belgelendirme firmasının nereden akredite olduğu 27 oy 28.7%

Verdiği sertifikaların ulusal ve uluslararası pazarda kabul görüp görmediği 9 oy 9.6%

Belgelendirme kuruluşunun Türkiye de ki merkezinin nerede olduğu 13 oy 13.8%

Belgelendirme kuruluşuna ödenecek ücretin ne kadar olduğu ve içeriği 18 oy 19.1%

Akreditasyonunun firmanın kapsamı için yeterli olup olmadığı 3 oy 3.2%

Belgelendirme kuruluşunun referanslarının ve tecrübesinin yeterliliği 24 oy 25.5%

 
Toplam Oy: 94
 
 
MİKROBİYOLOJİK RİSK DEĞERLENDİRMESİ NEDİR?
 

Mikrobiyolojik tehlikelerden kaynaklanan riskler insan sağlığı için acil ve ciddi bir tehlike teşkil etmektedir. Mikrobiyolojik risk analizi 3 bölümden oluşan bir süreçtir: Risk Değerlendirmesi, Risk Yönetimi ve Risk İletişimi, bunların hepsi insan sağlığını korumayı amaç edinmektedir.

Mikrobiyolojik Risk Değerlendirme süreci risk tahmininde mümkün olan en büyük boyuttaki nicel bilgiyi içermelidir. Mikrobiyolojik Risk Değerlendirmesi henüz gelişmekte olan bir bilimdir. Özellikle gelişmekte olan ülkeler de özel eğitimlerle ve kılavuzlarla desteklenmelidir.

Kapsamlı ve sistematik Risk Değerlendirme süreci için belirli etkileşimlere ihtiyaç vardır. Bunlar tehlikelerin ve risk değerlendirme politika kararlarının sıralanmasını da içerebilir. Risk Yönetim Konuları, Risk Değerlendirmesinde dikkate alındığı yerlerde karar verme süreci açık olmalıdır. Sürecin açık ve önyargısız olması önemlidir, değerlendirenin ya da müdürün kim olduğu değil.

 

HACCP'den ISO 22000'e GEÇİŞ DANIŞMANLIK ve EĞİTİM HİZMETLERİ
 
ISO 22000:2005 Standardına Geçiş Aşamasında Kuruluşunuza Artı Değer Kazandırıyoruz
 
 

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ SAĞLAMAK İÇİN
 
Müşteri ilişkilerinde gerçek başarı satışla birlikte, satış sonrasında verilen hizmet ve bu hizmetin kalitesinde yatmaktadır. Firmaların genellikle atladıkları ve daha sonra başarısızlıklarının çekirdeğini oluşturan faktör, müşteri şikâyetlerini ele almakta ve sonuçlandırmakta gösterdikleri düşük performanstır.
Müşteri memnuniyetini sağlamak, sadık müşteriler kazanmak ve bunların sürekliliğini sağlamak çok zor bir süreç gibi görünüyor. Araştırmalar yapmak, bunların sonuçlarını değerlendirmek, iletişim kanalları açmak, mevcut kanalları geliştirmek, müşteriyi dinlemek vs vs.. Gerçekten de memnun müşteri kitlesine sahip olmak için çok çalışmak ve sürekli çalışmak gerekiyor.
Ancak, insanüstü gayretler göstermeden, müşterilerinizle iletişim kurmakla ilgili birkaç önemli noktaya dikkat etmek bile mevcut müşteri memnuniyet seviyesini gözle görülür bir şekilde arttıracaktır. İşte ipuçları; ...
 
Detaylı bilgi için tıklayın..

EUROCONS 'TAN HABERLER

MART AYINDA EUROCONS İLE ÇALIŞMAYA BAŞLAYAN FİRMALAR;

TUTKUN MAKİNE SAN. TİC. LTD.ŞTİ.

Firmanın iştigal konusu: Tarım makinaları imalatı ve satışı
ISO 9001:2000 Sistem çalışmaları yapılıyor

MİPAS İNŞAAT SAN. TİC.LTD.ŞTİ.
Firmanın iştigal konusu:
Altyapı ve üst yapı inşaat faaliyetleri
ISO 9001:2000 Sistem çalışmaları yürütülüyor.

KLAS YEMEK
Firmanın iştigal konusu:
Yemek üretimi ve hizmeti sunumu
HACCP' den ISO 22000:2005' e geçiş ve OHSAS 18001 Sistem çalışmaları yürütülüyor.

ÇALIŞKAN TARIM ÜRÜNLERİ SAN. TİC. LTD. ŞTİ.
Firmanın iştigal konusu:
Baharat üretimi ve satışı
ISO 22000:2005 Sistem çalışmaları yürütülüyor.

ÖZVET VETERİNERLİK VE HAYVANCILIK MALZ. SAN. TİC. LTD.ŞTİ.
Firmanın iştigal konusu: Süt ürünleri üretimi ve satışı
HACCP'den ISO 22000:2005'e geçiş Sistem çalışmaları yürütülüyor.

ÇOLAK SÜT VE SÜT ÜRÜNLERİ GIDA SAN. VE TİC. LTD.ŞTİ.
Firmanın iştigal konusu:
Süt ürünleri üretimi ve satışı
ISO 22000:2005 ve ISO 9001:2000 Sistem çalışmaları yürütülüyor.

GÜRPET PETROL ÜRÜNLERİ BOYA KİMYA SAN. VE TİC.LTD.ŞTİ.
Firmanın iştigal konusu: Atık yağ geri kazanım, maden yağ ve solvent üretimi
ISO 14001:2004 Sistem çalışmaları yürütülüyor.

   


Not: Eğer mail listemizden çıkmak istiyorsanız. Lütfen E-Mail yollayınız.
Telif Hakkı © 2003-2007 EUROCONS Eğitim Danış. ve Kal. Hiz. San.Tic. Ltd. Şti.