baslik

YENİ YIL MESAJIMIZ
 
Kuruluşların başarısının yeterli bilgi, kaliteli personel ve mükemmel uygulanan sistemlerden geçtiğini artık tüm yönetici ve firma sahipleri bilmektedir. Yeni yılda ki beklentimiz işletmeleri geleceğe taşıyan bilgi ve sistem çalışmalarına
gereken kaynağın ayrılması ve elde ki imkanların en iyi şekilde değerlendirilerek işletmelerin daha güçlü hale gelmesidir. 2007 yılında iş dünyamızın temel yapı taşı kobilerimize yönelik çalışmalarımız yoğunlukta olacak.  Bu yıl içerisinde daha çok bilgi paylaşımına ve fayda sağlamaya yönelik bir anlayışla sosyal sorumluluklarımızı da yerine getireceğiz. Yeni yıl ile ilgili mesajlarımızı bir kaç başlıkta toplamayı uygun gördük.
 


E-DANIŞMANLIK -BİZE SORUN-
Kalite Yönetim Sistemi (ISO 9001)
Çevre Yönetim Sistemi (ISO 14001)
İş Sağlığı ve İş Güvenliği Yönetim Sistemi (OHSAS 18001)
Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi (ISO 22000)
Otomotiv Sektörü için Kalite Yönetim Sistemi (ISO / TS 16949)
Sosyal Sorumluluk Yönetim Sistemi (SA 8000)
Tıbbi Cihazlar için Kalite Sistemi (EN 46001 / ISO 13485)
Gıda ve Toprak Analizi Laboratuvar Hizmetleri
Medikal Sektörde Kalite Yönetim Sistemi
Kalibrasyon
Laboratuvar Hizmetleri
CE İşareti


ISO 22000 Standartları ve Getirdiği Yenilikler

Gıda işletmeleri ve gıda sektörü tedarikçileri için özel bölüm, ISO 22000 ve gıda güvenliği hakkında tüm bilgilere, gıda ile ilgili mevzuatlara, şartlara, standartlara, uygulama bilgilerine ulaşabilirsiniz. Kalite sistemi terminolojisine göre; gıda güvenliği  mutlak ve değişmez bir kalite parametresidir.
 


ANKET SONUÇLARI -2006 ARALIK-
9001 Sistemi Kurma Nedeniniz?
Kalitenizi belgelendirmek 177 oy 41%
Firmanızda yeni bir kalite sistemi kurmak 49 oy 11.3%
Uluslararası bir belgeye sahip olmak 68 oy 15.7%
Rakiplerin bu belgeye sahip olması 28 oy 5.6%
İhalelerde ISO 9001 sisteminin şart koşulması 94 oy 21.8%
Hepsi 16 oy 3.7%
 
Toplam Oy: 432
 
 

MÜŞTERİYİ ANLAMADA ULUSAL VE  İSTATİSTİKSEL YÖNTEM

TÜRKİYE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ENDEKSİ (TMME) ;
Türkiye' de faaliyet gösteren yerli kuruluşların sağladığı ürün ve hizmetler ile yabancı kuruluşların sağladığı ürün ve hizmetlerin kıyaslanabilmesi, Kamu sektörü ile özel sektör hizmetlerinin karşılaştırılması, TMME ' de
değerlendirmeye tabbi tutulan kuruluşların pazardaki konumu, müşteri sadakati, müşteri memnuniyeti eğilimleri, hem kendi hem de diğer sektörlerle ilgili ayrıntılı verilere ulaşabilmeleri, Müşteri memnuniyetinin zaman içindeki eğilimlerinin izlenmesi, müşteri bağlılığı, buna bağlı olarak karlılık ve rekabet edebilirlik hakkında bilgiler vermesi, Sadık müşteri ve pazar payı kazanmanın üst düzeye çıkartılabilmesi için mevcut ve potansiyel müşterilerin gereksinim ve beklentilerine odaklanılması, Kurum ve markaların gelecek stratejilerini oluşturmada gereksinim duyacakları verilerin elde edilmesi, Türk halkını yakından ilgilendiren sağlık ve eğitim gibi kamu hizmetlerinin gelişim ve değişiminin izlenmesi, Değerlendirmeye giren kamu kurumları ve özel sektör kuruluşlarının verilere dayalı karar verme mekanizmasını geliştirmesi gibi faydalar sağlamaktadır.
 


GENEL KATILIMA AÇIK EĞİTİMLERİMİZ
Ocak Ayı Eğitimlerimiz
Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi (ISO 22000:2005)
Tarih: 18-19 Ocak
Ücret: 220 YTL+KDV
Seminer Yeri: İzmir

Kuruluş İçi Kalite Tetkikçi (ISO 19011)
Tarih: 25-26 Ocak
Ücret: 200 YTL+KDV
Seminer Yeri: İzmir


Şubat Ayı Eğitimlerimiz

HACCP'den ISO 22000:2005'e Geçiş
Tarih: 12-13 Şubat
Ücret: 220 YTL+KDV
Seminer Yeri: Elazığ


Temel İlkyardım (İlkyardımcı)

Tarih: 16-17 Şubat
Ücret: 240 YTL+KDV
Seminer Yeri: İzmir


Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi(ISO 22000:2005)
Tarih: 20-21 Şubat
Ücret: 220 YTL+KDV
Seminer Yeri: İzmir


Hijyen Sanitasyon
Tarih: 24 Şubat
Ücret: 140 YTL+KDV
Seminer Yeri: İzmir


Kuruluş İçi Kalite Tetkikçi(ISO 19011)
Tarih: 26-27 Şubat
Ücret: 200 YTL+KDV
Seminer Yeri: İzmir

  Detaylı bilgi için tıklayın..


Not: Eğer mail listemizden çıkmak istiyorsanız. Lütfen E-Mail yollayınız.
Telif Hakkı © 2003-2007 EUROCONS Eğitim Danış. ve Kal. Hiz. San.Tic. Ltd. Şti.